לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

זרי כלה מיוחדים

כל מה שכלה צריכה לדעת לגבי זרי כלה מיוחדים

זרי כלה מיוחדים הם מרכיב מרכזי בתלבושת של הכלה בזמן החתונה. ישנם מספר נקודות חשובות להתייחס אליהן, כשזה נוגע לתכנון ובחירת זרי כלה מיוחדים לחתונה. חשוב לקחת בחשבון את סגנון העיצוב המבוקש, הגודל הרצוי של הזר והצבעים הדומיננטיים בו. מכיוון שבמקרים רבים זרי כלה מיוחדים, מלווים את הכלה לאורך האירוע כולו, הזר צריך להיות בגודל נוח ולא גדול מידי, על מנת שלא יציק להתנהלות הטבעית בזמן החופה והריקודים. בעיצוב עצמו צריך להתאים את הזר לאופי של הכלה ובני הזוג וכך גם לגבי הצבעים שצריכים להשתלב עם צבעי השמלה והעניבה של החתן וכדומה.

להתייעץ ולהרגיש

חשוב להבין שבין אם מדובר על זרי כלה בראשון לציון או לדוגמא, זרי כלה בנתניה, תמיד מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע, לפני רכישת הזר הסופי לאירוע. בחנויות ניתן להתנסות בחבישת זרי כלה בפתח תקווה באופן פיזי ולהבין איזה סגנון הכלה הכי מתחברת אליו. במהלך ניסוי בפעול של זרי כלה בראשון לציון, אפשר גם להבין, אם המשקל של הזר אכן מאפשר חבישה שלו לאורך זמן.

על אומנות השזירה

כשמדובר על זרי כלה מיוחדים צריך להבין ששזירת פרחים היא סוג של אומנות. הכישרון לשזירה ברמה גבוהה אינו נפוץ והמחירים של הזרים, יכולים להשתנות בהתאם לרמת השזירה. כדאי להזמין מחנות איכותית ומוכרת שמעסיקה, שוזרות איכותית באופן קבוע, כך שתקבלי את הזר שרצית ולא חיקוי בינוני שלו. חשוב להחליט לגבי התסרוקת המתוכננת לחתונה, עוד לפני הזמנת הזר לראש. כאשר מזמינים את הזר כדאי לציין את סגנון התסרוקת המתוכנן ולוודא שהזר, אכן ישתלב היטב עם התסרוקת.

זרי כלה מיוחדים במשלוח מהיר במרכז

אם אתם מחפשים זרי כלה בפתח תקווה או צריכים מידע נוסף על אפשרויות עבור זרי כלה בנתניה, כדאי לכם להתייעץ עם החנות של GUY FLOWERS באור יהודה. החברה מציעה מגוון של מתנות ומארזים לאירועים ולחגיגות בין היתר, קופסאות פרחים, עציצים, סידורי פרחים, מארזי שוקולד, זרי פרחים, בובות פרווה ובלונים לכל אירוע. הפרחים הטריים של GUY FLOWERS גדלים כאן בישראל בחממות באזור הצפון. מוצרי החנות זמינים גם באתר וניתן גם לבצע משלוחים, ממגוון המארזים והעיצובים תוך מספר שעות בודדות באזור מרכז הארץ.