לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

משלוחי בלונים ופרחים ליום הולדת

כולנו היינו שמחים לקבל משלוחי בלונים ופרחים ליום הולדת. יום הולדת הוא יום חג עבורנו, יום שמח ומרגש. תוכלו לרגש את יקירכם עם משלוח זרי בלונים יפים ומרהיבים.

אנו נדאג , שתוכלו לבחור בלונים מיוחדים ויפים , שישמחו את הילדים במשפחה או של החברים. משלוחי בלונים ופרחים ליום הולדת, שכה ישמחו  את מקבלייהם. נוכל לשלב לבלונים , פרחים מהודרים להאדרת היום הולדת, יש לנו טכניקות וסגנונות עיצוב ומגוון רחב של משלוחי בלונים הבייתה, לכל שמחה ולכל חגיגה. אם תרצו לשלוח משלוחי בלונים לילדים, אנו קשובים לרצונך.

הקמנו את העסק “גיא פרחים”, מתוך כוונה ואהבה לשמח אתכם  ויקירכם במשלוח זרי בלונים , כמתנה יפה ומרהיבה.

יש לנו בלונים שקופים, שתוכלו להוסיף עלייהם כיתוב כגון:  יום הולדת שמח , בלוני מספר ענקיים, בלוני לב ועוד. פשוט הכנסו לאתר שלנו “גיא פרחים” ותתרשמו מההפתעה. אין כמו לרגש ולהרשים בעזרת משלוחי בלונים ופרחים ליום הולדת, תוכלו לצרף זר ורוד או אדמדם, זר לבן או זר משולב. 

כל אחד ביום הולדתו, ישמח לקבל משלוחי בלונים ליום הולדת עם בלונים צבעוניים ומרשימים,  שיעשו לחוגגים את השנה. 

שמנו לעצמנו למטרה , להכין עבורכם ובשבילכם את הבלונים והפרחים היפים ביותר שיש , שעוצבו בהרבה אהבה ושמחה. עולם הפרחים והבלונים מתחדש ומתעדכן ואנו שמים לב לכל תשוקה שלכם. אנו נשמח לעזור לכם בנוגע למשלוחי בלונים לילדים, שכה אוהבים אותם. כל ילד וילדה יתרגשו לקבל כזה משלוח בלונים הבייתה ותהייה להם התרגשות עזה.

נוכל לסדר לכם בלונים כאוות נפשכם, ולא רק , בתוספת פרחים יפים ומרהיבים ליום החגיגה.  משלוח בלונים הבייתה גם לכם שתעצבו את המסיבה, בחן ובאהבה כי לכם מגיעה כל השמחה.

דמיינו לעצמכם עולם בלונים מהודר , סידור בלון ליום הולדת עם כיתוב “אני אוהב אותך” או “מזל טוב ליום ההולדת” ו” הנה הגיעה השעה וגדלת בשנה”.  בלונים ופרחים, תמיד מרגשים את החוגגים והמוזמנים.

אז אל תתמהמה, כי  אצלנו תוכל למצוא משלוחי בלונים ופרחים ליום הולדת, שמעוצבים בהרבה אהבה והרבה יוקרה. המחירים של משלוח בלונים ליום הולדת  שווים לכל כיס ומעוצבים בטוב טעם ובהרבה מחשבה.