לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

מארזי פרחים ושוקולד

מארזי פרחים ושוקולד – שילוב רומנטי מנצח

מארזי פרחים ושוקולד הופכים להיות מתנות טרנדיות ונפוצות בקרב זוגות רומנטיים ובכלל. מארזי פרחים ושוקולד משלבים בין טעמי השוקולד הארומטי לניחוחות הפרחים היפים, לשם יצירת מתנה שלמה, שכוללת בתוכה, חוויה חושית נעימה ומרגשת. ישנם מגוון של שילובים אפשריים ומפנקים של מארזי פרחים ושוקולד, על פני מנעד רחב של מחירים ותקציבים. במארזי מתנה, משתמשים בפרחים מקומיים או מיובאים, לצדם של מותגי שוקולד מוכרים, כמו, רפאלו ופרר רושה, או לחילופין, בבונבוניירות ופרלינים יוקרתיים של יצרני בוטיק כאן בישראל.

לבית ולאירוע

לצד מארזי פרחים ושוקולד, ניתן לראות רומנטיקנים רבים מעניקים לבני זוגם גם מארזי פרחים מיוחדים. הקופסאות מתאימות לשימוש מתמשך, כחלק מעיצוב החלל בבית. מלבד ההתפשטות של מארזי פרחים ליום הולדת בתור מתנה לבית, גם באולמות האירועים, מעצבי התפאורה החלו משתמשים עם מארזי פרחים מיוחדים, על מנת לעצב את השולחנות והאולם. מארזי פרחים בקופסא שקופה מושכים תשומת לב גדולה, ליופי הטבעי של הפרחים ולכן מתאימים במיוחד לעיצוב אירועים. בבתים רבים בוחרים להחליף את האגרטלים המיושנים והשבירים עם מארזי פרחים בקופסא מעוצבת. כל משפחה עם ילדים קטנים התנסתה בשבירה של אגרטל. כאשר מחליפים את האגרטלים עם קופסאות לסידורי פרחים, אין צורך להיות כל הזמן על הקצה מהחשש לגורל האגרטל.

מקור איכותי

כאשר מזמינים סידורי פרחים מיוחדים לעיצוב ותפאורה של אירוע, כדאי להזמין מחנות איכותית ומוכרת שמעסיקה, שוזרות איכותיות באופן קבוע, כך שתקבלו את סידורי פרחים המיוחדים שביקשתם ולא חיקויים בינוניים שלהם. קופסאות פרחים, באופן כללי, הם דרך מצוינת להכניס צבעוניות ושמחה לכל אירוע. המגוון הגדול של צבעים אפשריים הופך את סידורי הפרחים לכלי מרכזי בתפאורה, בהתאם לקונספט העיצובי המבוקש.

מארזי פרחים ושוקולד במשלוח מהיר במרכז

אם אתם מחפשים מארזי פרחים ליום הולדת או צריכים מידע נוסף על קופסת פרחים ושוקולד, כדאי לכם להתייעץ עם החנות של GUY FLOWERS באור יהודה. החברה מציעה מגוון של מתנות ומארזים לאירועים ולחגיגות בין היתר, קופסאות פרחים, עציצים, סידורי פרחים, מארזי שוקולד, זרי פרחים, בובות פרווה ובלונים לכל אירוע. הפרחים הטריים של GUY FLOWERS גדלים כאן בישראל בחממות באזור הצפון. מוצרי החנות זמינים גם באתר וניתן גם לבצע משלוחים, ממגוון המארזים והעיצובים תוך מספר שעות בודדות לאזור מרכז הארץ.