לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

זר פרחים לראש ורדים

הנה חלפה לה עוד שנה וכבר בפתח  מתחילה השנה החדשה ומגיעה השמחה של חגיגת יום ההולדת  שלך,  בת המצווה או כל מסיבה חשובה.

יום הולדת זהו אירוע משמח, חשוב ומיוחד, לכן עצבנו לכם באהבה ובמסירות זר לראש זול , שישמח אותך כל כך. תוכלי להכתיר את עצמך כמלכת יום הולדת עם זר פרחים לראש ורדים,  בצבעי האדום, לבן ורוד וככל שתרצי,  זר אשר יותאם במיוחד עבורך. 

אנו שמנו לעצמנו למטרה לשמח אתכם ולהביא לכם את הפרחים המובחרים ביותר שיש , שיתאימו כזר לראש פרחים ולכל העונה, זר פרחים לראש ורדים שכה אהובים עלינו וכה יפים ומרשימים.

מי לא היה רוצה זר פרחים לראש ורדים? יש לנו זרי ורדים, מעוצבים באהבה ובדייקנות,  זרים לראש ימי הולדת, בצבעים מרהיבים, ססגוניים ונראים כמו לקוחים מגלויה יפה לראש השנה.

תוכלו לקנות לכם מתנה יפה או ליקיריכם ותהנו מתגובה אדירה. זר לראש פרחים עשוי מהפרחים היפים ביותר שיש ומכל הנשמה.  אם רק תביטו באתרנו, תוכלו להתרשם ולהרגיש מבושמים ונפעמים מזרים לראש ימי הולדת שלנו. אם תרצו  ורדים לבנים בוהקים והדורים, קלאסיים  ואיכותיים, או אם תרצו ורדים אדומים ונחשקים לילדת בת המצווה, לשמח אותה או לכל אירוע חגיגי , בו תשימו עליכם כתר מהודר, שהנוכחות שלו אדירה ויפה, מקרינה שמחה, אושר ויוקרה. זר לראש זול ולא יקר, כי אנו מבינים שיש הוצאות רבות לקראת החגיגה. 

אנו כאן למענכם, במסירות וברצון לעזור ולתת לכם את השירות האדיב והטוב ביותר לרגל החגיגה. תוכלו להוסיף לזר פרחים לראש ורדים ברכה אישית עם כיתוב אישי , או/ו בתוספת בלון להשלים את כל התמונה למסיבה.

זר פרחים לראש ורדים,  שישמח כל כך את החוגגים, כי מי לא הייה רוצה כזו מסיבה עם זר לראש פרחים , מהודר ומיוחד בשבילך ולמענך.

לכל מסיבה אנו ממליצים לך לבחור, זר לראש פרחים , שיעשה לך או לחברה את השנה,  כי לא כל יום,  הוא יום הולדת והנה הגיעה השנה ויש לך אפשרות לבחור זר פרחים לראש ורדים, שיעניק לך שמחה רבה.

אם בחרת זרים לראש ימי הולדת שלנו, עשית לך את השנה!