לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

מארזי פרחים ליום האהבה

איזה יום יפה הגיע, יום האהבה, יום האהבה נחגג בהרבה מדינות ומסמל את האהבה שלך כלפי אהובתך. יום מאושר בו תחגגו ביחד את האירוע. אצלנו ב”גיא פרחים“, תוכלו לבחור מארזי פרחים ליום האהבה, שישאירו את אהובתך שמחה במידה רבה. מארזי פרחים ושוקולד  להעצים את המתנה לחברה האהובה. תוכלו לבחור כל מארז מיוחד ליום האהבה, כי איזו אשה לא הייתה שמחה לקבל מארזי ממתקים ליום האהבה. כל מארז נראה שונה, מפואר ומיוחד, שאפילו אתה תהנה מחויית הקניה.

מארז לב,  מארזים כל כך מרגשים ,  כך שכל מארז שתבחר, יגרום לשמחה לקבל כזו מתנה, בדרך שכזו בבחירת מארזי ממתקים ליום האהבה, אתה מראה לה קרבה , משיכה עזה ופשוט אהבה.

תוכל לבחור גם מארזי ממתקים ליום האהבה או מארזי פרחים ויין לבחירתך. באתר שלנו בלחיצת כפתור תוכל להתרשם ממארזי פרחים ליום האהבה, ולבחור מארז שכל אחד מהם נראה שונה. מארזים יפים וססגוניים, המשדרים אכפתיות והרבה מחשבה. לא עוד סתם מתנה, אלא מתנה מושקעת, פרחונית ומרשימה. בנוסף, תוכל לבחור מארזי פרחים צבעוניים או בצבע אחד, באיכות טובה מאד ושיש להם אריכות ימים. מארזי פרחים ושוקולד , נעשו ועוצבו בטוב טעם ובהרבה אהבה. שוקולדים ובונבוניירות מחברות בעלות שם, פררו רושה, רפאלו, פרלינים מתוקים ןטעימים , שתוכל להוסיף למארזי פרחים ליום האהבה.

 הפרחים שלנו איכותיים וריחנים, יפים ומהודרים ובמיוחד ליום האהבה, בו כל אשה מחכה להפתעה. תוכלו להקסים את יקירתכם עם מארזי פרחים ליום האהבהמארזי פרחים ושוקולד, טעים ומגרה או לבחור מארזי ממתקים ליום האהבה. לכל מארז , תוכלו להוסיף ברכה אישית מרגשת , שתרגש עד דמעות את חברתך. 

כשאתה שולח לה פרחים, אתה גורם לה לאושר ולשמחה, אין כמעט אשה שלא אוהבת פרחים, אז בשמחה : לחברה האהובה, משלוח מארזי פרחים וממתקים , יעשו את העבודה.

תוכל לבחור מארזי פרחים ויין, פשוט בצע הזמנה 3 שעות טרם ההגעה ואנו, נפתיע את המיוחדת בהפתעה מרהיבה, מרגשת ומרשימה.  המחירים של המשלוחים זולים , כך שגם אתם תוכלו לשלוח את המתנה , כדי לשמח את הראוייה. 

עיצבנו במיוחד בשבילך מארזי פרחים ליום האהבה!