לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

סידורי פרחים מיוחדים

על סידורי פרחים מיוחדים לאירועים

בשוק כיום ניתן למצוא מבחר סידורי פרחים מיוחדים לאירועים, בהם ניתן להשתמש במגוון צורות ודרכים. כשמדובר על סידורי פרחים מיוחדים, צריך להבין ששזירת פרחים היא סוג של אומנות. הכישרון לשזירה ברמה גבוהה, אינו נפוץ והמחירים של סידורי פרחים מיוחדים, יכולים להשתנות בהתאם לרמת השזירה.

מקור איכותי

כאשר מזמינים סידורי פרחים מיוחדים לעיצוב ותפאורה של אירוע, כמו גם כשמזמינים, סידורי פרחים קטנים לשולחן, כדאי להזמין מחנות איכותית ומוכרת שמעסיקה, שוזרות איכותית באופן קבוע, כך שתקבלו את סידורי פרחים מיוחדים שביקשתם ולא חיקוי בינוני שלו. סידורי פרחים מלאכותיים לאירועים, באופן כללי, הם דרך מצוינת להכניס צבעוניות ושמחה לכל אירוע. המגוון הגדול של צבעים אפשריים הופך את סידורי פרחים קטנים לשולחן, לכלי יעיל עבור קישוט מרכז השולחן בהתאם לקונספט העיצובי המבוקש.

תכנון הקונספט העיצובי

בתכנון ועיצוב אירוע צריך להחליט מראש על סוגי הפרחים בהם ייעשה שימוש דקורטיבי ועל המיקומים השונים שסידורי הפרחים ימוקמו. כשמדובר על פרחים מלאכותיים ניתן להכניס פרחים ממשי או מבד ואפילו משוקולד אכיל. באולמות האירועים, מעצבי התפאורה החלו משתמשים עם מארזי פרחים מיוחדים, על מנת לעצב את השולחנות והאולם. מארזי פרחים בקופסא שקופה מושכים תשומת לב גדולה, ליופי הטבעי של הפרחים ולכן מתאימים במיוחד בעיצוב אירועים.

התאמה לסגנון האירוע

סידורי פרחים יבשים יכולים לתת מענה עיצובי למגוון סוגים של אירועים, כמו, חתונות, בר מצוות, ברית או בריתה ניתן לשלב בעיצוב סידורי פרחים מלאכותיים ביחד ולצד סידורי פרחים יבשים, בהתאם לסוג ואופי האירוע ובהתאם לסגנון האורחים. סידורי פרחים לאירועים מחיר, לא חייב להיות הוצאה גדולה. ניתן להזמין כיום, גם סידורי פרחים לאירועים מחיר זול וצנוע, בהתאם ליכולת הכלכלית ועדיין לקבל אווירה חגיגית ושמחה.

סידורי פרחים מיוחדים במשלוח מהיר במרכז

אם אתם מחפשים סידורי פרחים מיוחדים, כדאי לכם להתייעץ עם החנות של GUY FLOWERS באור יהודה. החברה מציעה מגוון של מתנות ומארזים לאירועים ולחגיגות בין היתר, קופסאות פרחים, עציצים, סידורי פרחים, מארזי שוקולד, זרי פרחים, בובות פרווה ובלונים לכל אירוע. הפרחים הטריים של GUY FLOWERS גדלים כאן בישראל בחממות באזור הצפון. מוצרי החנות זמינים גם באתר וניתן גם לבצע משלוחים, ממגוון המארזים והעיצובים תוך מספר שעות בודדות לאזור מרכז הארץ.