לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

מארז פרחים ליום הולדת

יום הולדת, זהו יום חגיגה, יום שמחה והנאה, מה אקנה למסיבה? אל דאגה אצלנו ב “גיא פרחים”,  באתר, תוכלו לפתור את הבעייה.

יש לנו היצע רב של מארז  פרחים ליום הולדת, שעוצבו מתוך אהבה והבנה למענכם ובשבילכם. תוכלו גם אתם לבחור מארזי ממתקים ליום הולדת או  מארז זר פרחים, בעיצוב ובסגנון מרשים ומיוחד.

מארזי פרחים ושוקולדים של חברת “פררו רושה”, פרלינים טעימים ויפים, מכילים  בין היתר: קרם אגוזים , אגוז לוז קלוי , שוקולד חלב ועטופים בעטיפה של צבע הזהב.

לבחור מארז זר פרחים, זו חוויה משכרת ואדירה ולשלוח כזו מתנה ליום הולדת , זה מראה על אהבה, מחשבה ויכולת נתינה רבה .

תוכל להנות ולשלוח , מארז פרחים ליום הולדת יפים, צבעוניים, ריחניים ובעלי איכות גבוהה . המחירים שלנו זולים , כך שגם אתם תוכלו לשלוח מארזי פרחים ושוקולדים, כבר עתה.

מי לא היה שמח ומאושר לקבל כזו מתנה, מארז פרחים ליום הולדת,  מכל צבעי הקשת ובכל צורה של מארז. מארז מתוק, טעים וריחני לכל חגיגה ולכל אירוע, בתוספת כרטיס

ברכה אישי, בלונים או שוקולדים מובחרים. 

 אנו דאגנו לעיצוב מארזי ממתקים ליום הולדת,  המרהיבים שלנו, על מנת שתוכלו לבחור מההיצע הגדול והאיכותי שלנו, כדי שישמחו ויפתיעו לטובה את חוגגי המסיבה.

 מארזי שוקולדים, ליום הולדת,שכה ישמחו את מקבלייהם,  נוכל לשלב בלונים ופרחים מהודרים להאדרת היום הולדת, יש לנו טכניקות וסגנונות עיצוב ומגוון רחב של 

מארזי פרחים ושוקולדים לכל שמחה ולכל חגיגה. אם תרצו לשלוח מארז פרחים ליום הולדת,  אנו פה , קשובים לבקשתך, מכל הלב והנשמה.

הקמנו את העסק “גיא פרחים“, מתוך כוונה ואהבה לשמח אתכם  ויקירכם ולדאוג , שתוכלו לבחור , מארזי שוקולדים, כמתנה יפה ומרהיבה.

יש לנו מארזי פרחים ושוקולדים מאיכות מצויינת ובטעם משובח. כל מה שתצרכו לעשות , זה להיכנס לאתר שלנו “גיא פרחים” ותתרשמו מההפתעות.

אין כמו לרגש ולהרשים בעזרת מארז זר פרחים ליום הולדת, תוכלו לצרף זר ורוד או אדמדם, זר לבן או זר משולב. 

כל אחד ביום הולדתו, ישמח לקבל מארז פרחים ושוקולדים עם אפשרות להוסיף, בלונים צבעוניים ומרשימים,  שיעשו לחוגגים את המסיבה.