לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

קופסת פרחים ושוקולד

על מתנה של קופסת פרחים ושוקולד וקופסאות פרחים בעיצוב

קופסת פרחים ושוקולד הופכת להיות מתנה טרנדית ונפוצה בקרב זוגות רומנטיים ובכלל. קופסת פרחים ושוקולד משלבת בין טעמי השוקולד הארומטי לניחוחות הפרחים היפים, לשם יצירת מתנה שלמה, שכוללת בתוכה, חוויה חושית נעימה ומרגשת. ישנם מגוון של שילובים אפשריים ומפנקים של מארזי פרחים ושוקולד, על פני מנעד רחב של מחירים ותקציבים. במארזי מתנה משתמשים בפרחים מקומיים, לצדם של מותגי שוקולד מוכרים, כגון רפאלו ופרר רושה, או לחילופין, בבונבוניירות ופרלינים יוקרתיים מקומיים, של יצרני בוטיק כאן בישראל.

מתנות לבית

לצד קופסת פרחים ושוקולד, ניתן לראות רומנטיקנים רבים מעניקים לבני זוגם גם קופסאות למארזי פרחים. הקופסאות מתאימות לשימוש מתמשך, כחלק מעיצוב החלל בבית. גם באולמות האירועים, מעצבי התפאורה החלו משתמשים עם קופסת פרחים לבנים, כמו גם, קופסאות לסידורי פרחים בצבעים נוספים, על מנת לעצב את השולחנות והאולם. קופסת פרחים לבנים שקופה מושכת תשומת לב גדולה, ליופי הטבעי של הפרחים ולכן מתאימה במיוחד למרכז השולחן.

די עם האגרטלים השבירים

בבתים רבים בוחרים להחליף את האגרטלים המיושנים והשבירים עם קופסאות למארזי פרחים מעוצבים. כל משפחה עם ילדים קטנים התנסו בשבירה של אגרטלים. כאשר מחליפים את האגרטלים עם קופסאות לסידורי פרחים, אין צורך להיות כל הזמן על הקצה, מהחשש המתמיד לגורל האגרטלים.

מקור איכותי

כאשר מזמינים סידורי פרחים מיוחדים לעיצוב ותפאורה של אירוע, כדאי להזמין מחנות איכותית ומוכרת שמעסיקה, שוזרות איכותית באופן קבוע, כך שתקבלו את סידורי פרחים, המיוחדים שביקשתם ולא חיקויים בינוניים שלהם. קופסאות פרחים, באופן כללי, הם דרך מצוינת להכניס צבעוניות ושמחה לכל אירוע. המגוון הגדול של צבעים אפשריים הופך את סידורי הפרחים לכלי מרכזי בתפאורה, בהתאם לקונספט העיצובי המבוקש.

קופסת פרחים ושוקולד במשלוח מהיר במרכז

אם אתם מחפשים קופסאות למארזי פרחים או צריכים מידע נוסף על קופסת פרחים ושוקולד, כדאי לכם להתייעץ עם החנות של GUY FLOWERS באור יהודה. החברה מציעה מגוון של מתנות ומארזים לאירועים ולחגיגות בין היתר, קופסאות פרחים, עציצים, סידורי פרחים, מארזי שוקולד, זרי פרחים, בובות פרווה ובלונים לכל אירוע. הפרחים הטריים של GUY FLOWERS גדלים כאן בישראל בחממות באזור הצפון. מוצרי החנות זמינים גם באתר וניתן גם לבצע משלוחים, ממגוון המארזים והעיצובים תוך מספר שעות בודדות לאזור מרכז הארץ.