לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

משלוחי קופסאות פרחים

זהו הזמן לשלוח משלוחי קופסאות פרחים, בשלל צבעים, יפים, מרהיבים וייחודיים. פרחים בקופסא זו האטרקציה הבאה. פרחים כגון ורדים אדומים או לבנים, לשמח כל אירוע חגיגי ולכל מסיבה. תוכלו לבחור מההיצע המשובח שלנו, מארזי פרחים בקופסא, ותוכלו לשלוח כמתנה ליקירכם. קופסאות מעוצבות ממיטב השוזרות וממיטב האיכות של הקופסאות. ,  

אין לנו צל של ספק, שמי שתקבל כזו מתנה תשמח ותתרגש כי מארזי פרחים בקופסא מגוונים ומרהיבים, לפי גודל  וכמות, נוצרו בדיוק בשבילכם לשמח את מלכת יום ההולדת, אהובה וחברה טובה. משלוחי קופסאות פרחים, זהו העתיד החדש, תוכלו לבחור מארזי פרחים בקופסא בצבעי הלבן המהודר, ורדים אדומים ויפים, או ורדים בתוספת בלון או שוקולד מובחר וברכה אישית למיועדים לקבל את המתנה.

יום הולדת, זהו יום חגיגה, יום שמחה והנאה, מה אקנה למסיבה? אל דאגה אצלנו ב “גיא פרחים”,  באתר, תוכלו לפתור את הבעייה.

יש לנו היצע רב של משלוחי קופסאות פרחים, שעוצבו מתוך אהבה והבנה למענכם ובשבילכם. תוכלו גם אתם לבחור משלוחי פרחים או  קופסת פרחים משלוח בעיצוב ובסגנון מרשים ומיוחד.

מארזי פרחים בקופסא עם פרחים ושוקולדיםשל חברת “פררו רושה”, פרלינים טעימים ויפים, מכילים  בין היתר: קרם אגוזים , אגוז לוז קלוי , שוקולד חלב ועטופים בעטיפה של צבע הזהב.

לבחור משלוחי פרחים בקופסא, זו חוויה משכרת ואדירה ולשלוח כזו מתנה ליום הולדת , זה מראה על אהבה, מחשבה ויכולת נתינה רבה .

תוכלו לשלוח , משלוחי פרחים יפים, צבעוניים, ריחניים ובעלי איכות גבוהה . המחירים שלנו זולים , כך שגם אתם תוכלו לשלוח קופסאות למארזי  פרחים, כבר עתה.

מי לא היה שמח , לקבל כזו מתנה, מארזי פרחים ליום הולדת,  מכל צבעי הקשת ובכל צורה של מארז. מארז מתוק, טעים וריחני לכל חגיגה ולכל אירוע, בתוספת כרטיס

ברכה אישי, בלונים או שוקולדים מובחרים. 

 אנו דאגנו לעיצוב קופסאות למארזי פרחים,  המרהיבים שלנו, על מנת שתוכלו לבחור מההיצע הגדול והאיכותי שלנו , אשר מופיעים באתרנו.

יש לנו טכניקות וסגנונות עיצוב ומגוון רחב של  משלוחי קופסאות פרחים לכל שמחה ולכל חגיגה. אם תרצו לשלוח קופסת פרחים משלוח,  אנו פה , קשובים לבקשתך, מכל הלב והנשמה.