לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

לקוחות יקרים - הזמנה מתבצעת טלפונית בלבד 050-2249396

קופסאות פרחים מעוצבות

היום יש לנו הפתעה גדולה בשבילך, קופסאות פרחים מעוצבות,  שעוצבו באהבה ובחשיבה מרובה, תוכלו לבחור קופסת פרחים עגולה,  בה יהיו פרחים ריחניים, יפים ומלאי צבעים. תוכלו לקנות קופסת מתנה פרחים שיעשו לה את השנה. פרחים לבנים, אדומים או צהובים, כתומים ומהודרים. הקופסאות שלנו איכותיות, חלקן עשויות מקרטון משובח, כך שלכל חגיגה תוכל לשלוח קופסת פרחים עם מגירה , שתפתיע את מקבלי המתנה.

תוכלו לקנות מתנה איכותית ומיוחדת  כדי לרגש  ולהרשים, היות ששמנו לעצמנו למטרה שתוכלו לבחור, קופסאות פרחים מעוצבות באיכות גבוהה וביצירתיות עשירה. מתנות ליום הולדת, ליום האהבה ובכלל לכל מסיבה תוכלו לשלוח קופסת פרחים עגולה  ולמלאה בפרחים או שוקולדים להמתיק את הנשמה. ובמיוחד ליום הקסום , יום האהבה , תוכל לשלוח לאהובתך, קופסת לב פרחים, ורדים אדומים, שירגשו אותה ולא רק לה, אפשר לשלוח קופסת לב פרחים,  לאמא היקרה, או לבת הזוג המתוקה.

בעסק שלנו, “גיא פרחים” תוכלו לבחור קופסאות פרחים מעוצבות ולתוכם להוסיף ממתקים טעימים וברכה אישית ליום חג או ליום הולדת. בנוסף, יש לנו קופסת פרחים עם מגירה לחדש, ולשמח את הראוייה.

לא כל יום מקבלים קופסת פרחים יפייפיה,שהשקענו בה את כל המחשבה ויצרנו עבודה אמנתית, כדי להפתיע את מקבלי המתנה. עולם הקופסאות המעוצבות בטוב טעם, ישר לבחירה, באתרנו .

 אם תרצו לרכוש ולשלוח מתנה , שתישאר לתקופה ארוכה, נשמח להציע לכם באתרנו, קופסאות פרחים מעוצבות , שעוצבו ע”י מומחים בתחום ושנבחרו בקפידה רבה. זו תהייה מתנה לכל אירוע או חגיגה, שתפתיע ותרשים את חוגגי המסיבה. קופסת מתנה פרחים בגדלים שונים ובצבעים מגוונים, לקראת השנה הבאה עלינו לטובה, או לחגים או לימי הולדת או לאהובה או לאהובים שלנו, שירטיטו את הלבבות.

 יש לנו ב”גיא פרחים”, מגוון של אריזות בשילוב פרחים טריים או ריחניים, על פי מידות וגדלים שונים, כך שתוכלו לבחור באתר את שחשקה נפשכם. 

חשוב לנו מאד , שתקבלו את השירות הטוב ביותר ובמחירים שווים לכל כיס כי הלקוח שלנו תמיד בראש. 

לכן לא כדאי להתמהמה, אלא, פשוט לבחור קופסאות פרחים מעוצבות  כדי לרגש ולהפעים את הזוכים לקבל כזו המתנה.